tisdag 1 oktober 2019



Har det ingen verkan om jag bara tänker rätt?

Att tänka positivt kan bara vara rätt, men för att allt ska gå framåt i rätt riktning (det ska verka i dig på rätt sätt) måste du SÄGA de positiva sakerna. 

Hela ditt väsen, din själ, din kropp, ditt medvetande måste HÖRA det fina du säger.

Men kroppen och själen kan väl inte höra vad jag säger? Det låter ju helknäppt.

Det får låta hur det vill, men det är så här det fungerar. Och jo, både din kropp och din själ hör.

Så börja med en gång!

Jag är FRISK, 
jag är FANTASTISK, 
jag är LUGN, 
jag har det BRA, 
jag är HÄLSOSAM, 
jag är FRI,
jag är FRAMGÅNGSRIK.


Jag är ALLT jag vill vara.


\\\\\\\\\\



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kan man bli knäpp av det här? Man blir mer ledsen, arg, knäpp av att se allt elände i världen. Har du svårt att se glädjen i sa...